2026.6.19 (Fri)
首爾
行程基本上是到了最後一天,可以hea得就hea。上午DM 和GK 行山,我當然潔身自愛我自行我道,睇世界盃韓國對墨西哥。
睇完波開始活動,搭地鐵到今日的必到景點Emart24 買咖啡,上次在韓國買錯款式,今次絕對不容有失。 shopping 完免不了要食嘢抖下,這間emart 24 附近的小食店好好吃,英英的芝士炒辣年糕,我的炸蝦烏龍面及炸雞,非常之好吃,出乎我意料之外。
有人會專程到韓國就是為了睇呢個Nanta Show,我當然未睇過,亦都收不到任何關於這個Show的資料,但故事性及風格應該很對我口味。絕對是個好show,我會推薦給我每個好大友。
晚餐在睇show 場地附近的餐廳王妃家食韓燒。天雨綿綿j都幾麻煩。 GK最細幫長輩排隊入座,我和英英就在餐廳對面的舊衫舖買了兩件T卹將來在香港著住給BK 驚喜。排了半個鐘可以進場,肉有專人負責燒,一次過,燒得好快,轉眼間已經燒完你order的肉俾你食,不理想。
食完去今個行程最後一個點,賣酒舖。 GK要買酒手信回香港也。買完酒搭車回酒之時DM 話仍有三枝酒不想帶回香港,我建議那就到我房間Finish it 吧。

































沒有留言:
發佈留言