Home

2020年10月29日星期四

Italian Wine and Lion Rock

 2020.10.29 (Thur)

Lion Rock & Bellavista & Petra

抗疫疲勞,近排一班老友相繼現身,真的是寂寞難耐呀! ZK有成年幾冇見,近期在K的面書中提及有好嘢食記住找我,難得佢記得我,仲提到個wine dinner咁抵讚,問我嚟唔嚟就有梗係話嚟喇。今年係我第二個wine dinner,好開心,太耐冇玩wine dinner,好懷念!

見番ZK真係好開心架,阿K個人比較直且放,有咩講咩,飲多兩杯梗加可以講個不停,好厲害,聽佢講到興起之處,我都會替她開心,難得佢肯將自己的喜悅與人分享,而又不介意。不過佢個面書唔係個個都俾入嘅。

Lion Rock 都有一段時間冇到,唔係wine dinner基本上我都唔會周圍去食,係都係跟住D有識之士去見識見食。我印像中餐廳一向都唔錯嘅,地方食物態度等都可以接受,係JP曾經講過因為食物質素太差已經Black List呢間餐廳,我未試過他們的遭遇,冇意見。今晚可以自己親身體現一下係咪咁差。

我最先到,周圍行一下影下酒,見餐廳方面將每道菜的模型都放在場內讓客人有個心理凖備,我覺得若非對自己的食物水凖好有信心,實難做到,而且可見主辦單位好有心思去籌備今晚酒宴。每道菜試過的確係唔錯,而且pairing方面可見下個一番心思。非常之稱心滿意的一個晚上,久違的wine dinner感覺翻曬嚟,由其是聽到侍應向我們說我們要收工了這句說話。



Petra Hebo (Cabernet Sauvignon, Merlot, Sangiovese) 2017 (3th Course)

Petra Quercegobbe (Merlot 2016 (4th Course)

Petra Petra (Cabernet Sauvignon, Merlot) 2014 (5th Course)



Bellavista Alma Grand Cuvee Brut, NV (1st Course)
Bellavista Uccellanda Chardonnay (2nd Course)
Bellavista Nectar S.A Demi-Sec, NV (6th Course)


1st Course: Negitoro with Almond Paff

杏香碎吞拿魚腩

2nd Course: Robata Hotategai with Hokkaido Sea Urchin

帆立貝雲丹燒

3rd Course: Twice Cooked Pork Belly with Garlic Sauce

回鍋豬腩伴蒜香汁

4th Course: Teppanyaki Australian Lamb Loin

燒澳洲羊柳

5th Course: Wagyu Beef Cheek Bourguignon with Hokkaido Yumepirika Rice

紅酒和牛面頰燉夢美人飯

6th Course: Lemon Meringue Tart with Whole Wheat Crumble and Lime Sorbet

檸檬馬令撻伴燕麥金寶和青檬雪芭


沒有留言:

發佈留言

標籤

以色列 (9) 北海道 (33) 四國 (52) 外地旅遊 (259) 本地旅遊 (137) 足球 (9) 粉墨登場 (34) 清酒 (42) 葡萄美酒 (357) 籃球 (18) 讀後感 (11) Champagne (29) France (12) Home (38) Italy (27) Japan (152) New Zealand (22) Omakase (39) South East Asia (24)