Home

2023年1月12日星期四

陳皮清酒配對饗宴

2023.1.12 (Thur)

幸運閣

今晚掹車邊到馬會舊會所的幸運閣dinner,多謝馬生邀請,自己不是馬會會員,將來亦不會是,自己係冇乜機會去得到嘅。緣起馬生問起黑龍是否十四代,其實我只飲過一次十四代,仲係最初階級數,佢就當左我清酒專家,非常之慚愧,雖然我一再否定,但依然非常尊重我,作出提問,我驚答錯,再查一查,十四代只有黑繩,黑龍屬另外一個清酒品牌,答完跟手再 send 今晚菜單給我一看,問值得否,有四十年舊陳皮食就點都值嘅,再問我有冇興趣,我就梗有興趣,而小英子都有興趣,就嗱嗱聲請馬生 book 位了,順利成就今晚之約。

幸運閣的食物真係好好吃,名氣大得有道理,略嫌每道菜的陳皮都是磨茸點綴,較為單調。清酒有得比較,都飲得好專心及開心。今晚有專人影相,但就有張 form 問各貴客是否願意被影?馬生話因為相片有可能會被擺放在會所之內公開,有些名人不喜歡,所以餐廳便有此安排。

貢獻了馬會這麼多年,終於都有機會用一下馬會旗下的會所餐廳,真係食都食得開心D。








陳皮蔥油馬刀貝/陳皮蜜餞焗鱈魚/陳皮烤羽衣甘藍
(選用五年新會陳皮)


獺祭  純米大吟釀  氣泡濁酒45


陳皮龍皇鑲白玉/陳皮百花釀金枝
(選用十年新會陳皮)

磯自慢  常田  特A山田錦  純米大吟釀

陳皮燴原條遼參伴鵝掌
(選用十五年新會陳皮)

黑龍  純米大吟釀

陳皮油泡櫻桃扣/陳皮香酥田雞腿
(選用二十年新會陳皮)


早瀨浦  特別純米原酒

陳皮酒香牛尾蝦子麵
(選用三十年新會陳皮)


常山純米大吟釀

陳皮咸檸檬川貝蜜梨/陳皮紅豆沙翁
(選用四十年新會陳皮)


沒有留言:

發佈留言

標籤

以色列 (9) 北海道 (33) 四國 (52) 外地旅遊 (259) 本地旅遊 (137) 足球 (9) 粉墨登場 (34) 清酒 (42) 葡萄美酒 (357) 籃球 (18) 讀後感 (11) Champagne (29) France (12) Home (38) Italy (27) Japan (152) New Zealand (22) Omakase (39) South East Asia (24)