Home

2023年3月3日星期五

喜雅送舊迎新

2023.3.3 (Fri)

喜雅

上個月得知喜雅租客要提早幾個月搬走,二月的租金酌情減收,在保證金上扣。約實交吉日期,我就揾返上次幫手放租的經紀K幫手揾新租客。交吉前幾日舊租客未執好屋,要延期,我就改到上星期日交收。見返間屋都好開心,只係幅牆及電掣俾佢D細路貼到滿是比卡超系列貼紙,其餘部分未有細看。經紀 K 又話有幾台客要想嚟睇單位,一手支票,一手門匙(D房門匙尚未俾到我),交接完畢。

接客真係幾疲倦,但又令我可以細心睇到間屋俾舊租客搞到幾爛,個廁所牆磚黑到好可怕,我真係唔知點可以沖涼,坐廁黑掹掹,一盞筒燈唔著,廁所門鎖被去掉;三部冷氣黃黃的;兩個窗加了假窗花,房內牆邊加軟膠;床板膠邊翹起;櫃內滿佈頭髮,好恐怖;露台筒燈唔著;雪櫃門撞凹一大忽,廚櫃內污糟到不堪;大門門阻頂及大門防盜掩唔見左;越睇越拎頭,真唔相信有人可以咁住法。

總共三台客嚟睇單位,個個睇都完全可以接受呢間屋嘅賣相,冇問題。其實原本是四台的,經紀 K 話最有誠意的一台甩底,三台客睇完有兩台客好喜歡,經紀 K 叫我揀客,我又點識揀呢,個客好唔好純靠運氣,諗一諗,就揀第一組睇啱的那家人吧!經紀 K 立即打電話揾佢,講到唔即刻嚟落訂就蘇州咁話,我真係諗唔到間屋咁有魅力,尤其是我剛觀察完一大輪!

臨時租約好快搞妥,新租客只要求搞好床板膠邊,掃掃牆身,廁所門吸咀及附近木板濕位,呢個位我搬扯之時已經好嚴重下,現在當然更加厲害。晚上小英立即揾陳師傅安排執屋事項,陳師傅亦都不負所託,兩日幫我搞掂。嚟緊星期日便會在喜雅正式簽約,去旅行之前能夠順利搞妥新租客事宜,實在值得開心飲番杯!


廁所磚牆令番

廁所門鎖重裝

廁所筒燈


執番冇咁黑


床板膠邊換了

牆身靚靚



露台筒燈未換

重裝路軌

大門門阻頂加番


全屋櫃的內籠全部執番乾淨,人個心情都靚晒

雪櫃門竟然俾小明十爺弄番平整


沒有留言:

發佈留言

標籤

以色列 (9) 北海道 (33) 四國 (52) 外地旅遊 (259) 本地旅遊 (137) 足球 (9) 粉墨登場 (34) 清酒 (42) 葡萄美酒 (357) 籃球 (18) 讀後感 (11) Champagne (29) France (12) Home (38) Italy (27) Japan (152) New Zealand (22) Omakase (39) South East Asia (24)