Home

2017年7月9日星期日

Luca's Party

2017.6.24 (Sat)
Operetta

兩年前在Nicholini試過大廚的手勢, 讚嘆不矣, 老友知道其如今轉場到Operetta掌廚, 通知我今晚這個聚會, 由其老友Luca發起, 我就當然二仔底死跟啦! 今晚的食物水準依舊出色.

盛宴開始

Luca de Berardinis

為他而來, 聽講近期休息時間不多, 捱到殘

BEEF CARPACCIO
Green Peas, Summer Black Truffle Sauce
生牛肉, 爽死

CASUNZEI
Ravioli filled with Red Beetroot, Butter Sauce
紅菜頭作餡料, 濃而不膩

LINGUINE
Clams, Shrimps, Green Zucchini, Cherry Tomato, Chili Pepper
Operetta的Pasta, 食過最好的其中一間

LAMB RACK
Mediterranean Herbs Escarole, Raisins
肉嫩火喉到位, 墊底椰菜都非常之好吃

ITALIAN CHEESE SELECTION
Nuts Breads and Condiments
我食極最鍾意食都係由淺入深, 最淺個款

兩枝Prosecco, 我喜歡枝Villa, 貪其夠簡單, 夠涼快. 
論質素就梗係 Ca Del Bosco Prosecco 2005 高一皮都唔止

呢枝我都好鍾意, 因為我愛Blanc de Noir

三白無驚喜

呢枝好野, Luca 珍藏, Length 稍短, 但很討喜

Sattori  OK, La Mozza 失手

兩枝 Barolo 都有出色表現, 93 抖順後更加愈戰愈勇


今晚的十二門徒
酒後之人 Luca 是也, 今晚 Host

沒有留言:

發佈留言

標籤

以色列 (9) 北海道 (33) 四國 (52) 外地旅遊 (259) 本地旅遊 (137) 足球 (9) 粉墨登場 (34) 清酒 (42) 葡萄美酒 (357) 籃球 (18) 讀後感 (11) Champagne (29) France (12) Home (38) Italy (27) Japan (152) New Zealand (22) Omakase (39) South East Asia (24)