Home

2017年12月23日星期六

曼遊 day 2

2017.12.14 (Thur)

Anantara → Nahm → 蜥蜴公園 → Sealife → Big C   →   Wuanood

曼谷這個地方, 可說是熱帶雨林城市, 超級頂唔順, 係天氣, 唔係好熱, 就係極之熱. 今期12月可算是遊泰的最佳季節, 但下午氣溫肯定有34度以上, 又濕又熱, 我就不停出汗, 幸好自已聞下自己都唔算太臭, 可以接受.

不過, 曼谷一落雨就唔會好熱, 而呢兩日都時不時洒一兩陣雨, 今日就更加傾盆大雨, 幸好我倆有備而來, 擔埋遮都全鞋盡濕, 好不舒服.

來了曼谷兩天, 我真的很喜歡曼谷這個地方的人, 人情味, 舒爽, 隨意, 就好像一本旅遊書提到過的, 雖則曼谷經常塞車, 你都唔會聽到吵耳, 不耐煩的喇叭聲; 雖則BTS上下班時間塞爆人, 他們不需要無謂的月台助理叫人行入d, 大家都會好有禮貌地移入車卡內, 將就將就, 沒有橫衝直撞. 這裏除了天氣之外, 我真的好喜歡這個地方.

小英子應承妹妹買腰果餅, 令我得以見識東南亞同胞的購買能力. 因為沒有告訴我們那裏有得賣, 我們便選了旅遊書推薦的Big C商場找找. Big C商場基本上是散貨場, 二樓Super Market, 各方東南亞人士匯集在此大量搜購, 之後可以在地下分貨, 繼而立即在地牢速運, 一條龍服務.


一早游個早水


Gym room 踩單車

焗桑拿

運輸總匯他信站

往來我們酒店的Shuttle boat 的碼頭1 分鐘就到

我們的主要交通工具BTS

約了12Nahm午膳

未夠鐘, 行陣途經的Market

食物完全唔吸引

  等開門




泰國產Rose, 出奇地好喝

Set Lunch






椰漿飯, 好好吃


甜品, 碎冰, 有薑末, 清爽又特別

食完行去蜥蝪公園

超級大雨

  等蜥蝪出現

幸運地見到呢隻大搖大擺慢慢行去河邊


太大雨, 盡快撤走到Sealife 睇海洋生物

旅行有時間的話, 其中一個會到的地方就是動物園或水族, 飼養生物所費不菲也

阿里都做宣傳

水族館都好多人

號稱亞洲第一大

彩色海馬



不動如山

貓魚

盲魚



超慢動作, 老態龍鐘


可以手摸海星

水族館今期以沉船為主題



迷幻水母

  疲倦之, 仲要去Big C找腰果餅

Big C找不到腰果餅撤走到Wuanook食泰式牛肉麵


幾精致

泰式凍奶茶, 較甜, 但我很喜歡

麵少得可憐, 我兩啖可以食完

途中買了兩瓶澳洲酒11, 今晚先飲紅, 哥仔好介紹, 超值, 好飲


沒有留言:

發佈留言

標籤

以色列 (9) 北海道 (33) 四國 (52) 外地旅遊 (259) 本地旅遊 (137) 足球 (9) 粉墨登場 (34) 清酒 (42) 葡萄美酒 (357) 籃球 (18) 讀後感 (11) Champagne (29) France (12) Home (38) Italy (27) Japan (152) New Zealand (22) Omakase (39) South East Asia (24)