Home

2019年7月5日星期五

意大利之旅 day 10 Greve in Chianti

2019.6.10 (Mon)
Florence → Greve in Chianti

不經不覺在佛羅倫斯住了3日,不過有兩日去左附近地方玩,實則只有1日在佛市玩,我覺得足夠了。到博物館的話,我寧取羅浮宫、大英博物館之流,規模唔會差過烏菲兹及聖母百花教堂,但就不用預約、即塲也不用排隊個多兩個鐘。

食完早餐後到長途巴士站搭9:30分開出的巴士往 Greve In Chianti 一處較接近後天要到的酒區。今次意大利第一次撘長途巴就有驚喜,驚的是巴士司機一定係一個車手,行車超快、轉彎上壆 (行李飛跌)、最衰相係啄尾,我以為佢玩緊電競; 喜的是有刺激感,俾我知道一陣都係轉租電動單車較穩陣。

電動單車4小時內25歐羅,先踩去食午餐,再去試酒,但由於小英子唔適應踩車路,食完餐晏先回單車舖放低部車再徒步往 Montefioralle 村。

Montefioralle 地方不大,山城小鎮,在一間酒舖試酒後買了兩枝酒便下山回單車舖還車,回酒店 check in。今日的酒店有泳池,就在池邊攤抖,哪都不去了。


我們住房下望的街道

名店林立,熱鬧之極

清晨會有車洗街,街道潔淨寧靜

房間算OK

又見位處火車站附近的聖母瑪莉亞教堂

早餐的小酒館

麵包都是自家製

等巴士中, 9:30 Platform 2 Greve in Chianti


車手都要10:30才到達 Greve in Chianti 

Albergo del Chianti 我們住的酒店附泳池

通往泳池

接待員都很 nice

Piazza Giacomo Matteotti

單車舖附近的垂楊

已在網上預約的單車舖

老闆娘人好 nice 

往 Santa Margherita 酒莊午餐

抖抖影相

葡萄田

果實仍然很細

葡萄藤都唔後生

踩過頭

原本食完晏試酒的酒莊

查番Google Map 才醒覺餐廳在前面

立即踩回頭到預定食晏的餐廳找小英子

會合


定定神先

我的性感 Risotto 

小英子的清純 Tuna

食完決定先踩回單車舖,再棄車用腳


食飯時有團在此試酒,非常熱鬧

原本想踩車入内,但屬私人地方,唯有過門不入,相就要影嘅


上斜往 Montefioralle 村



好死斜,踩車都會幾辛苦

慢慢上斜

此處大抖

Chiesa di San Stefano a Montefioralle 

試酒

Maurigio Brogioni 

買了兩枝酒、一枝醋


落山膝蓋痛、小英子率先落山還車

我就慢慢行

回酒店泳池游水

我在池畔曬命

晚餐在酒店

我食今日特價餐,基本上每枱客都食呢個餐,抵食也

頭盤 Carpaccio 好吃

蘆笋鮮甜,兔肉嫩滑,整體配搭有心思

意粉太厚實、醬汁欠層次

小英食海鲜湯

豬腩肉兩大塊,好吃

甜品麻麻

食飽在廣場散步消滯

附近都有許多餐廳可供選擇

廣場頂端的小教堂

8:45pm

慢活之城

Chianti 的標誌

找到超市,但已關門,回酒店休息


沒有留言:

發佈留言

標籤

以色列 (9) 北海道 (33) 四國 (52) 外地旅遊 (259) 本地旅遊 (137) 足球 (9) 粉墨登場 (34) 清酒 (42) 葡萄美酒 (357) 籃球 (18) 讀後感 (11) Champagne (29) France (12) Home (38) Italy (27) Japan (152) New Zealand (22) Omakase (39) South East Asia (24)