Home

2022年5月8日星期日

鐵板燒

2022.5.8 (Sun)

5月第2個星期日,母親節。我和小英子的母親俱已早登極樂,而且不是公眾假期,這個節日對我們來說可說是意義不大,但我都會祝福天下做母親的人幸福愉快,家庭美滿。

幾個星期前在酒組吹雞今日食鐵板燒,結果就母親節吹唔響,冇所謂,問過佳哥話,兩人都可以,唔介意同房的話,我諗唔到要介意D乜,有人陪更加好,佢哋唔介意的話。

超多年冇食鐵板燒,驚油煙味黐身也,而且大多地方狹窄坐位逼仄;食物方面海鮮類我較愛壽司刺身,肉類方而則好肉並不太難購買,可以自煮,係冇左個勁熱扒爐,因此較少食鐵板燒。不過上次經佳哥介紹話此處的鐵板燒師傅手藝超凡,經驗老到,食過必有另一番體驗。搞到我和小英子成日心思思有件事。

昶,鐵板燒有三間房,坐得好舒適,好寬敞。今日同房的係兩母女,母親節style。我呢邊廂就似父親節,橫看豎看,小英子個樣都做唔到我母親。扒爐抽風超強,全部吹向師傅方向的爐邊位,完全感覺唔到油煙味,真係齋坐,飲啖酒,睇師傅表演鐵板燒功架都令人賞心悅目,更何況真係好好吃,是屬於比較輕手,較為文火的煮法。今次招呼我們的是建師傅,上次食壽司都有和我們打招呼,我腦大裝草,要whatsapp小英子問師傅大名,免得唔好意思。建師傅做每一道菜前都會問我們喜歡味道重些少抑或淡些少,會介紹如何煮法,與Omakaze一般的互動模式相似。

鐵板前先幫襯佳哥來個海膽刺身和生蠔嘆嘆先,紫海膽來自青森,配上吞拿三食,海膽先淨食,再配海藻鹽,魚子醬及芥末,最後混合吞拿魚子醬一起吃,超正。華蓮蠔來自長崎,肉質爽脆清鮮,為鐵板燒大餐展開序幕。

今日點了一個龍蝦套餐二人前,牛肉就要日本A4和牛西冷厚燒,自己煮買和牛都好貴,厚燒更考功夫,睇睇建師傅功架。先來一客慢煮刺身級帶子配法國巴黎熟成鱘龍魚子醬,非常非常好吃,流心帶子汁,鮮味無窮,建師傅建議混合之後的龍蝦肉,可以有雙重鮮味享受。睇建師傅用兩隻鑊鏟將龍蝦拆肉,乾淨俐落,佩服佩服。龍蝦未算驚艷,始終曾經在紐西蘭食過的就至美味,不過能夠令我回想起當年美味,呢隻澳洲龍蝦已經達成使命。混合多樣海鮮膏的蝦膏多士,邪惡滋味;之後的清酒煮蜆,蜆有沙,湯清甜,打了點折扣;第二道主菜和牛西冷厚燒,將和牛一分為二,分二次煮,可以慢慢熱食,貼心。用扒爐煎和牛真的零捨不同,肉質都特別嫩滑,配上智利的Auma 2014,酒酸度略高,甜味不突出,平衡方面顯出優雅,與不算太肥膩的和牛拍住上,合格。

食完和牛大致上已近尾聲,嚟個炒野菜清清口,跟手的霧島太陽蛋炒飯先精采,不油不肥膩的炒飯至好吃;再上焦糖多士,唔覺好甜,反而焦得突出,好掂;龍蝦頭腳做麵鼓湯,添鮮;最後就係甜品,我要蘋果雪葩,小英子要檸檬雪葩作結。大滿足的一個下午。多謝佳哥的熱情招待,每次到佳哥的場食嘢都係心滿意足離開。正是感恩知有地,多到望佳樓!


海膽吞拿配魚子醬 👍👍👍

華蓮蠔 👍👍👍

澳洲龍蝦

慢煮帶子,蝦膏汁

帶子配巴黎熟成鱘魚子醬 👍👍👍


龍蝦拆肉


龍蝦 👍👍👍

蝦膏多士,自家製麵包 👍👍👍



清酒煮蜆 

A4日本和牛西冷厚燒

炒蒜片

分兩次食

和牛放在麵包上走油,配上大蒜片 👍👍👍

和牛膏

第二輪

Auma 2014, Koyle, Chile

炒野菜

炒飯

霧島太陽蛋炒飯 👍👍👍

焦糖多士 👍👍👍

龍蝦麵豉湯

蘋果雪葩 👍

檸檬雪葩


沒有留言:

發佈留言

標籤

以色列 (9) 北海道 (33) 四國 (52) 外地旅遊 (259) 本地旅遊 (137) 足球 (9) 粉墨登場 (34) 清酒 (42) 葡萄美酒 (357) 籃球 (18) 讀後感 (11) Champagne (29) France (12) Home (38) Italy (27) Japan (152) New Zealand (22) Omakase (39) South East Asia (24)