Home

2023年2月7日星期二

兩叔侄

2023.2.7 (Wed)

個侄今次專程從加拿大回港,主要是辦理將大佬的骨灰帶回加拿大安放,順道見見我們這班親戚。我都算由細睇到佢大,經常假日都會到嫲嫲家住,大佬又週不時 call 我去接佢走,因為佢要同班朋友大吃大喝,條豆靚阻手阻腳也,我有少少唔明點解唔叫佢老婆去接呢?到大個些少我都有叫佢幫手踢波,自己老化走唔郁嘛!直到大佬去加拿大移民為止。

我個侄真係幾乖架,又聽我話,佢走左我都好唔捨得。而最有印象的是大佬回流香港之後,曾經有兩三年家族一起去旅行,最經典就係06年到瑞典哥登堡探二家姐,個侄當時還未結婚生子,比較得閒,專程從加拿大飛往哥登堡 join 我們一班老嘢,認真唔話得,佢主要負責揸車,二姐夫揸佢自己的,佢就揸租的。旅程策劃者本人,行動者小英,參與者家人也;快遊北歐四國,感受到凝聚家人一起的快樂,是我當時最大的得著,看見大家全程投入,過後也經常將此次旅程掛在口邊,可算是我平凡人生中的一次不平凡旅程。

回到現在式,要找一處理想碰面地方,我就諗起佳哥呢處。雖然明晚我都要嚟呢處食Sake Dinner。

去到佳哥處佢好驚訝我冇帶酒,我話飲你哋可以了,今晚不是來品酒,是來親敘。兩叔侄都好耐冇兩支公傾偈,知道佢會步佢自己父母後塵一般的離婚收場,有點唏噓,小朋友最麻煩,佢十分之錫個女,幸好個女的不爭撫養權。

自己年事已高,近兩年體能差了很多,今晚帶埋老豆老母的遺物交俾佢,將家族責任轉託,藉此了件心事,死鬼父母知道都會好開心,佢兩個在生都好愛錫呢個長子嫡孫。



穴子

白子

石鯛

赤佐蝦


赤穗  兵庫縣

針魚

蟹湯

北海道毛蟹  海膽

剝皮魚


縞蝦  鰤魚

腦天

蜆湯


北寄貝

青柳貝


海膽三文治



酒盗忌廉芝士

鮟康魚肝  淮山曲奇



沒有留言:

發佈留言

標籤

以色列 (9) 北海道 (33) 四國 (52) 外地旅遊 (259) 本地旅遊 (137) 足球 (9) 粉墨登場 (34) 清酒 (42) 葡萄美酒 (357) 籃球 (18) 讀後感 (11) Champagne (29) France (12) Home (38) Italy (27) Japan (152) New Zealand (22) Omakase (39) South East Asia (24)