Home

2012年9月18日星期二

Tamagawa Sake Dinner

9月6日
Tamagawa Sake & Cuisine Cuisine Hong Kong the mira
國金軒食物水準絕對夠班, 招呼亦是上級水準, 最可惜的是出菜太慢, 又或者可能是我太心急吧


玉川大吟釀
今日自己狀態麻麻, 要食胃藥遏止胃氣上湧, 幾支清酒都分唔得太清楚


蜜餞叉燒皇拼桂花糖脆鱔球迷
蜜餞叉燒濃香惹味, 甜甜蜜蜜地配合充滿桂花清香的脆爽鱔球, 佐酒好菜


玉川  玉龍  純米大吟釀


東方夜明珠
這個清甜南瓜湯, 配上新鮮蟹肉, 再加個明珠蝦球, 賣相已經艷絕東方


玉川  雄町  純米吟釀


豉汁鮮露筍崧子蝦球
現今正是露筍季節, 自己周不時都會弄個一味半味露筍的菜式, 不過就多數是西式煮法, 今次國金軒用豉汁蝦球如此惹味的煮法配上鮮甜露筍, 唔錯. 我這碟漏撒崧子


柚子汁燒鱈魚
柚子汁酸酸甜甜澀澀減低燒鱈魚的油膩感, 煙薰味, 轉為較淡口, 不俗的煮法


玉川  鸛  自然仕入  生酉元純米酒


蓮芹野菌炒蒜香肉
呢味菜屬於小炒菜式, 比較粗枝大葉, 佐酒一流


鹽燒羊扒
今晚我最喜愛的菜式, 我喜歡主廚將羊扒弄至三成熟左右, 軟滑不韌, 口感至佳


國金炒飯
用料有鵝肝, 燒肉, 蝦, 但因為刀功幼細, 唔係好易食得出


玉川  Time Machine
呢支酒就可以講一講, Time Machine 的名字由來乃酒莊希望將以前的甜味重現於現今世代, 古時日本, 甜食可是稀有品種


椰皇涼粉凍渣咋 
實在太多太多, 不同種類的豆, 一向愛椰的我都招架不住


今晚玉川五士






沒有留言:

發佈留言

標籤

以色列 (9) 北海道 (33) 四國 (52) 外地旅遊 (259) 本地旅遊 (137) 足球 (9) 粉墨登場 (34) 清酒 (42) 葡萄美酒 (357) 籃球 (18) 讀後感 (11) Champagne (29) France (12) Home (38) Italy (27) Japan (152) New Zealand (22) Omakase (39) South East Asia (24)