Home

2014年6月15日星期日

Piper-Heidsieck Champagne Dinner

2014.6.10 (Tue)
Pieper-Heidsieck Champagne
La Saison by Jacques Barnachon

La Saison 位處我做物理治療的對面, 未去過都已經有種親和感. 食物唔算特別好吃, 但環境及服務水準則是一等一, Very Good

飽飽好而不足, 未算用心

Signature Canapes
輕盈的小食

Piper-Heidsieck Cuvee Brut NV
唔落桶的香檳, 爽爽爽

Foie Gras Terrine with Apple Ginger Served with Warm Toast
鵝肝極之滯膩, 三高的我一向抗拒, 但就堅持食晒. 蘋果生薑醬搭配麻麻

Piper-Heidsieck 2006 Vintage Brut
好明顯酒身厚了些, 有陣烘烤多士, 香料的風味

Sea Scallop with Jeruselam Artichoke and Potatoes Foam
Potatoes Foam 泡泡的, 唔實質, 扇貝亦唔夠香口, 可惜. 蒸蒸隻貝, 伴蔬果已經very good, 瘕不掩鮮

Piper-Heidsieck Rare 2002
好好飲, 尤其是與NV及06一齊比較, 更顯出色, 後著的東方香辛料風味, 帶淡淡的咖喱芳香, 好正

Roast Quail with White Cabbage Confit, Kumquat and Duck Jus
主菜烤鵪鶉配上甜甜酸酸的配菜, 好吃, 不過好輕盈, 胖胖的我唯有飲多杯

Piper-Heidsieck Rose Sauvage NV
釀好的香檳再加上紅酒而成的Rose, 故此顏色係比較鮮紅, 味道亦屬於豐富厚身, 我自己係普普通通喜歡此種Style

酒三杯, 可以慢慢飲, 哈哈, 重有抽獎環節

提抽獎係因為我中大獎, 獎品就是呢支Rare 1988, 實在太開心啦
 

Signature Dessert by Jacques Barnachon
中獎後食甜品特別香甜, 好好味,  Captain 有介紹呢款甜品我都忘記了, 依稀記得杯面的是食用花瓣, 係可以食落肚的. 我唔理, 全部食清

 Piper-Heidsieck Sublime Demi-Sec NV
甜甜的香檳都唔錯


沒有留言:

發佈留言

標籤

以色列 (9) 北海道 (33) 四國 (52) 外地旅遊 (259) 本地旅遊 (137) 足球 (9) 粉墨登場 (34) 清酒 (42) 葡萄美酒 (357) 籃球 (18) 讀後感 (11) Champagne (29) France (12) Home (38) Italy (27) Japan (152) New Zealand (22) Omakase (39) South East Asia (24)