Home

2016年7月13日星期三

日本東北 day 12 十和田

2016.7.6 (Wed)
八戶, 十和田美術館, 十和田

十和田是我初回到日本時一直編排在行程之內而未曾到過或經過的地方. 東北我只曾在青森轉過一次夜車而已.

天氣好惡劣, 拖著行李, 冒雨到行到車站, 乘 8:40 分普通列車到八戶站 Toyota 店取車, 經過昨日的溝通, 順利出車.

十和田美術館在室內, 天氣再差都問題不大, 但十和田湖就麻煩了, 去到觀景台, 一片白濛濛, 甚麼也看不到, 最可怕的是, 開車之時竟然轉唔動車匙, 撻唔到火. 當其時真係嚇到鼻哥窿都沒有肉, 震左一陣, 行出車, 出絕招: 關車, 開車, 電動化的機械, 與電腦差不多吧, 開機, 熄機, 唔得再想. 今次好彩, 車匙插得入, 轉得動, 阿彌陀佛, 大吉大利.

晚餐加錢食鱒魚刺身變燒魚, 雖則店方有寫明Optional, 但條氣都係唔多順.

Grand Hotel 內籠比較舊

我喜歡呢張長梳化

等開閘

與八戶站相隔10分鐘車程

聞名已久的十和田美術館

Cafe 都好藝術

馬就是八戶市象徵 

好Q

希望之海, 劃出彩虹, 大宮先生為東北打氣之作

館內嚴禁攝影, 大宮展品例外

社交界的貴婦人

脫走的時針, 好有意思

鬼鬼

機械螞蟻


館外展品








道之駅

大雨連場, 歇一歇

牛扒專家

英英食女士套餐

短角牛扒

我食漢堡

十和田湖案內圖

看不清

三點Check in, 時間尚早, 泊好車, 先遊湖一番


Cafe

有單車租

大遊船八甲田丸

我們坐小船遊湖, 2:40分剛好趕到

避避雨, 遊船河最佳節目

八個客

神龍, 鴨仔都要休息

十和田觀光交流會


乙女像製作

大町桂月, 攀山家

找尋乙女像

路進十和田神社

乙女像

一模一樣的兩個我, 自我的逃離本我, 從而在外觸摸本我

究竟兩個我在接觸下, 可以發現到甚麼呢

泥濘處處的十和田神社


遊月

大堂


晚餐處







沒有留言:

發佈留言

標籤

以色列 (9) 北海道 (33) 四國 (52) 外地旅遊 (259) 本地旅遊 (137) 足球 (9) 粉墨登場 (34) 清酒 (42) 葡萄美酒 (357) 籃球 (18) 讀後感 (11) Champagne (29) France (12) Home (38) Italy (27) Japan (152) New Zealand (22) Omakase (39) South East Asia (24)