Home

2016年9月10日星期六

Bastianich Wine Dinner

2016.9.7 (Wed)
Bastianich
Osteria

星期一的周伯通wine dinner, 小英子沒有到, 今晚就J&P 的P 沒有到, 經常要飛的P 剩低孤伶伶的 J 找來我倆一齊食. 其實是說笑的, J 有很多飲食朋友, 他是不愁寂寞的, 只不過是知道有好東西, 通知大家有否興趣一起吧了. 我這個喜歡平靚正飲食的人, 見到價錢真係好吸引, Holiday Inn Osteria 地點又超正, 超方便, 早鳥優惠更加贈送一枝 Magnum Prosecco, 忙忙請J 代為報名, 不是我們陪他食, 是他陪我們食.

我真係好欣賞這間餐廳, 六道菜, 分量大, 材料足, 味道好, 工作人員服務態度又夠親切, 為甚麼我這麼遲才到此一吃呢?

酒方面就是飲極都飲唔明的意大利酒, 剩係提子都唔知那誰, 今晚飲的Friuli 區在意大利東部, 那處的酒今晚是第一次飲. 試過唔算太特別, 但就抵飲.


Preserved cod fish in three style:
Deep fried in beer batter - Slow cooked with olives - Mousse with bell peppers
頭盤分量超級大, 三款都好食, 我最愛炸的

Pinot Grigio Vigne Orsone DOC2014
三枝白酒都沒有影到相, 叫靚女拿空樽來, 又一去不返, 算數
很 Pinot Grigio 的味道, 清新可喜

 Seared scallops, potato foam, red onion, crispy San Daniele ham
帶子煎得剛好

Sauvignon Blanc Vigne Orsone DOC 2013
超級西椒味, 太明顯, 唔係太欣賞

Carnaroli risotto, mixed seafood, saffron, fresh dill
risotto 用番紅花, 正 

Vespa Bianco" IGT 2013
Chardonnay, Sauvignon and Picolit IGT
 這枝很好, 質感強很多, 有陣蜂蜜的甜香

Roasted quail stuffed with black truffle, soft polenta, mushrooms
烤鵪鶉, 玉米粥墊底, 我原先以為得隻腿添, 食完真係好飽

"Vespa Rosso" IGT 2010 Magnum
Merlot, Refosco, Cab Sauv & Cab Franc. IGT
酒造得比較輕身, 好有紅莓, 士多啤梨等紅色水果的香味

Grilled lamb chops, artichokes puree, stewed eggplant salad with pinenut and olives
肉質較為粗些少 

"Argaone" IGT 2009 Magnum
Sangiovese, Alicante, Syrah - Maremma Toscana IGT
呢枝酒產地Maremma, 很有Syrah 的Spice 口感

Selection of traditional cheese with jams
J 較曉我芝士點jam 食, 現在食芝士難唔倒我 

"Calabrone" IGT 2007 Magnum
Refosco, Schioppettino, Pignolo & Merlot IGT
味道偏甜, 未必有太多人識欣賞, 包括我在內 

贈品: Prosecco Magnom
今次滿載而歸


沒有留言:

發佈留言

標籤

以色列 (9) 北海道 (33) 四國 (52) 外地旅遊 (259) 本地旅遊 (137) 足球 (9) 粉墨登場 (34) 清酒 (42) 葡萄美酒 (357) 籃球 (18) 讀後感 (11) Champagne (29) France (12) Home (38) Italy (27) Japan (152) New Zealand (22) Omakase (39) South East Asia (24)