Home

2023年10月22日星期日

四國遊 day 11 道後

2023.10.22 (Sun)

天狗荘 → 道の駅みかわ → 砥部焼観光センター炎の里 → 道後溫泉街 → 道後公園 → 子規記念館 → 道後館

今天景點集中在道後,可以慢慢來,天狗莊check out 後便往道後方向進發。

第一站道の駅みかわ,呢期在道の駅經常見到機車友,今次見得最有規模。 今朝冇早餐吃,只有大福與冬甩,在此食個早餐,雞五目そば,英英食雞五目烏冬,味道認真之麻麻,粒雞肉又乾又細。

第二站砥部焼観光センター炎の裡,我麻麻地喜歡,一來我不識,二來我不買,有人介紹還可以,自己亂行亂睇就好快玩完。

第三站道後溫泉街,未行溫泉街先找到道後館先,今晚入住的地方。 睇錯位,入早一個街口,去左條死路,回頭單程遇對頭車,退車時,對頭叔叔好好人,率先往後退車,我就不客氣食住上,順利出車到大路找到正確街口到道後館。 道後館前已經有職員在替客人搬行李,泊車,極之貼心。 放下行李後,經道後溫泉街往道後公園。 途經道後溫泉街大感觸。 14年到訪此處,當時夜訪,許多店舖已經關門,有些蕭條感覺,見到道後本館正在裝修,更添感慨! 不過始終是名聞天下的道後溫泉,人氣爆燈,人多好熱鬧! 剛好1400,少爺鐘動起來。

第四站道後公園,今日公園有活動,唱歌跳舞少不了,我們趕上唱歌項目,都幾好聽,我喜歡打鼓叔叔,離開前飲杯蜜柑汁。

第五站子規記念館,英英睇得好仔細,我主要係看video。

輕輕鬆鬆完成今日行程,在道後梗要浸個靚溫泉,食個大晚餐。


英英影的天狗莊日出











離開

道の駅みかわ



我的雞五目そば

雞五目烏冬

砥部焼観光センター炎の










道後館 👍👍👍





 道後溫泉街 👍




維修中的道後本館

九年前幫襯過的道後麥酒館


鯛魚拌飯今晚道後館有得食

道後本館







少爺鐘





道後公園 👍












多多有幫襯


子規記念館 👍👍








四季晚餐 👍👍
















沒有留言:

發佈留言

標籤

以色列 (9) 北海道 (33) 四國 (52) 外地旅遊 (259) 本地旅遊 (137) 足球 (9) 粉墨登場 (34) 清酒 (42) 葡萄美酒 (357) 籃球 (18) 讀後感 (11) Champagne (29) France (12) Home (38) Italy (27) Japan (152) New Zealand (22) Omakase (39) South East Asia (24)