Home

2016年3月5日星期六

Bordeaux Wine Dinner

2016.3.3 (Thur)
Madam Sixty Ate
Rauzen-Segla, Canon; Les Carmes Haut-Brion

感冒真係好鬼麻煩, 好難斷尾. 上次的Wine Dinner 已經作病, 第二日即刻中招, 拖拉糾纏到今日都未能痊癒, 身體就是軟軟的不起勁, 希望今晚的波爾多可以喚醒我潛在的擴病源因子.

位於灣仔的Madam Sixty Ate 做埋今個月十二日便會搬遷, 聽聞話會搬到中環. 餐廳之前食過兩三次, 留下印象的是處理太多人的wine dinner 會做得唔夠周到, 往往這邊食完一道菜, 另一邊還未上菜, 侍應忙不過來之時亦不可能照顧太多客人額外的要求, 是為美中不足之處. 至於食物係唔錯的. 至於今晚的表現又如何呢? 非常舒適, 我俾90分, 若不是我狀態不足, 我會俾滿分.

餐廳今晚在收客方面好明顯係好克制, 人手緩出來後, 一切在我看來是缺點的都立即一一解決.

大廚今晚大顯身手, 好得

開放式廚房

Wine Dinner 最大的優勢係有酒莊中人服侍美酒, 我等酒徒只須坐下細心品嘗即可

Canon Saint-Emilion 1er GCC 2007
老友J 大讚呢支07 Canon 全場第一名, 我認為性價比的確係吸引, 質素都屬第一流. 

 Les Carmes Haut-Brion Pessac-Leognan 2007
我自己好喜歡呢支07 Les Carmes HB, 我喜歡支酒滿載 Pessac-Leognan 的風味, 帶著煙燻, 微微的香草味道, 彷彿漫步在波爾多的河畔之上, 晚風拂面而過, 沉醉於波光掠影之中

1st Course
Risotto Bourguignon
Semi-dried Beef Fillet, Bone Marrow Marshmallow, Smoked Bacon & Girolle Mushrooms
味道好豐富, 有幸福滿滿的感覺, 滿足

Rauzan-Segla Margaux 2eme GCC 2006
似水流年, 有點兒唏噓

2nd Course
Truffled Cod Brandade
Seared Scallop, Speckled Quail Egg, Potato Crisps & Olive
大廚第二道菜味道都好豐富, 煎帶子, 鵪鶉蛋, 薯片似薄脆, 而鱈魚味道唔係太著跡, 隱藏在薯蓉之內

Canon Saint-Emilion 1er GCC 2009
我認為今晚最好喝的一支, 餘韻很強, 應有的紅莓果香正直而大方, 端正得體

3rd Course
Rabbit and Foie Gras Ballotine
Bacon Jam, Smoked Corn & Red Wine
兔肉鵝肝泥嫩滑細緻, 沒有鵝肝的重口味

Les Carmes Haut-Brion 的靚女代表介紹完11, 12 兩支酒便要走人, 今晚要飛法國也

Les Carmes Haut-Brion Pessac-Leognan 2011, 2012
仍然很新的波爾多, 12年潛力好似比11年好 

4th Course
Cherry Jam, Cherry Bread, Coffee & Duck Leg Spring Roll
嫩嫩的鴨肉好吃, 春卷比較熱氣

Rauzan-Segla Margaux 2eme GCC 2012
很女性化的瑪歌酒, 又香又軟, 像個蛋糕似的

5th Course
Cheeses by Marchand
with Vanilla Poached Burnt Apple, Pickled Blueberries & Pain d'Epice
麵包好好食, 芝士我只係食中間唔臭的 


沒有留言:

發佈留言

標籤

以色列 (9) 北海道 (33) 四國 (52) 外地旅遊 (259) 本地旅遊 (137) 足球 (9) 粉墨登場 (34) 清酒 (42) 葡萄美酒 (357) 籃球 (18) 讀後感 (11) Champagne (29) France (12) Home (38) Italy (27) Japan (152) New Zealand (22) Omakase (39) South East Asia (24)